E-laskun käyttöönotto

Tukisivustoiltamme löydät vastaukset yhteysongelmiin, sekä ohjeet sähköpostiasetuksiin

SuomiCom tukee e-laskutusta

E-laskutuksen valitseminen on suositeltavaa, sillä se on edullinen, nopea ja ympäristöystävällinen* vaihtoehto vanhalle postilaskulle. E-laskuissa tili- ja viitetiedot on jo valmiiksi täytetty, joten maksujen vahvistaminen käy nopeasti ja vaivattomasti.

E-laskut tulevat perille sähköisenä verkkopankkiisi, eikä niistä peritä toimitusveloituksia. E-laskut voi vastaanottaa ja maksaa missä tahansa, jolloin niistä ei koidu ongelmia esimerkiksi pidemmällä lomalla.

Pankiltasi voit pyytää sähköposti- tai tekstiviesti-ilmoitusta, kun saat e-laskun. Pankkisi kanssa voit myös sopia e-laskujen veloitustavasta erikseen, manuaalisesta maksujen vahvistamisesta automatisoituihin maksuihin.

* E-lasku on ympäristöystävällinen, sillä sen käyttö tavalliseen paperikirjeeseen verrattuna säästää paperia, kirjekuoria ja mustetta. E-laskuja ei tarvitse tulostaa, joten sähköä ei kulu tulostamiseen. E-laskusta ei myöskään muodostu jätettä, joten e-laskun käyttäminen on ympäristövastuullinen ratkaisu.

E-laskusopimuksen luonti

1. Kirjaudu sisään verkkopankkiisi ja etsi valikoista "Tee e-laskusopimus" tai hakukentästä "e-lasku".
2. Etsi laskuttajaa nimellä "SuomiCom" tai "Suomi Communications Oy".
3. Täytä sopimukseen vaaditut tiedot, kuten SuomiComin asiakasnumerosi.

Jatkossa SuomiComin laskut saapuvat verkkopankkiisi. Tarkistathan e-laskusopimukseen täytetyt tiedot, mikäli e-laskutus ei toimi. Asiakasnumero löytyy edellisestä laskusta tai sen voi kysyä myös asiakaspalvelustamme.

Pankkien ohjeet e-laskun käyttöönottoon

Voit tarkistaa verkkopankkisi ohjeet e-laskusopimuksen solmimiseen:

Danske Bank
Aktia
Alisa Pankki
Nordea
Osuuspankki
S-Pankki
POP Pankki
Säästöpankki

Pyydä tarjous!

© Suomi Communications Oy | Y-tunnus: 1713769-5 | Upseerinkatu 3 A, 02600 Espoo