Varayhteys

Olemme tuotteistaneet kolme eritasoista varayhteyspalvelua. Kevein varayhteysratkaisu antaa suojan kaapelikatkojen varalta ja järeimmässä varayhteyspalvelussa on varmistettu kaikki, joten se sopii vaativimmankin asiakkaan tarpeisiin.

Kahdennettu liittymä

SuomiComin yritysasiakasyhteydet ja runkoverkko on rakennettu korkealaatuisilla markkinajohtajien laitteilla ja toimitusprosessit ovat hioutuneet erinomaisiksi vuosien saatossa, minkä vuoksi yhteydet toimivat tyypillisesti häiriöittä koko sopimusajan. Internetyhteyksien kriittisyys on kuitenkin kasvanut merkittävästi vuosien saatossa palveluiden siirryttyä asiakkaiden omista laitteistoista pilveen. Monilla yrityksillä toiminta pysähtyy, mikäli internetyhteys lakkaa toimimasta. Tästä syystä yrityksen on järkevää hankkia varayhteyspalvelu liiketoiminnan vakuutukseksi, jotta voidaan varmistua siitä, että liiketoiminta jatkuu häiriöittä myös internetyhteyden vikatilanteissa.

4G vai toinen fyysinen reitti?

Varmista liiketoimintasi jatkuvuus kiinteällä tai mobiililla 4G LTE varayhteydellä. Kuituyhteys voidaan varmentaa toista eri reittiä kulkevalla kuituyhteydellä tai 4G-yhteydellä. Asiakkaan pääyhteyden kiinteät IP-osoitteet toimivat vikatilanteissa myös varayhteyden kautta. Järeämmissä varayhteysratkaisuissa hankimme asiakkaalle omat IP-osoitteet ja toteutamme varayhteyden BGP-reititettynä kahden operaattorin ratkaisuna.

Varayhteyspalvelun vaihtoehdot

Tarjoamme kolmea eritasoista varayhteyspalvelua. Kevein varayhteysratkaisu antaa suojan kaapelikatkojen varalta ja järeimmässä varayhteyspalvelussa on varmistettu kaikki, joten se sopii vaativimmankin asiakkaan tarpeisiin. Alla tarkemmat tiedot varayhteyspalveluiden eroavaisuuksista.

4G Varayhteys

Reittivarmistus: Mobiiliverkolla tai eri reittiä kulkevalla kuituyhteydellä
Toimintalogiikka: Liikennöinti tapahtuu pääyhteyden kautta ja varayhteydelle siirrytään vikatilanteessa (Hot standby)

Kahdennettu laitteisto

Reittivarmistus: Mobiiliverkolla tai eri reittiä kulkevalla kuituyhteydellä
Toimintalogiikka: Liikennöinti tapahtuu pääyhteyden kautta ja varayhteydelle siirrytään vikatilanteessa (Hot standby)

Kahdennettu operaattori

Reittivarmistus: Eri fyysistä reittiä kulkeva kuituyhteys eri operaattorilta
Toimintalogiikka: Liikennöinti tapahtuu jatkuvasti molempia yhteyksiä pitkin (Load balanced)

SLA vertailu

SuomiComin yritysinternet laajakaistaliittymät sisältävät jo oletuksena markkinoiden kattavimman palvelulupauksen, jossa nettiliittymien korjausaikatavoite on kuusi tuntia. SuomiComin palvelulupaus pitää ja asiakas saa tarvittaessaan yhteyden verkkoasiantuntijaan, joka vastaa asiakkaan tyytyväisyydestä.

SuomiCom
99.8%
Muut laajakaistaoperaattorit
97.2%
96.5%
94.8%

Markkinoiden kattavin käytettävyysaika!

SuomiComilta palvelulupaus asiakkaan tarpeiden mukaan:
Nettiliittymän palvelutaso (SLA) on räätälöitävissä asiakkaan tarpeisiin sopiviksi.

Miksi asiakkaamme valitsevat meidät?​

SuomiCom lyhyesti

Ruuhkaton ja asiantunteva asiakaspalvelumme auttaa asiakkaitamme kaikissa eteen tulevissa kysymyksissä viipymättä
Alhainen latenssi mahdollistaa viiveettömän asioinnin pilvipalveluissa ja liittymien nopeuslupaus pitää.
Laadukkaan kotimaan liikenteen lisäksi asiakkaamme nauttivat suorista ja nopeista ulkomaanyhteyksistä
Joustava palvelumme takaa helpon asioinnin esim. nopeuden nostoissa, lisäpalveluissa ja toimipisteiden muutossa
Meille asiakastyytyväisuus on erittäin tärkeää, samoin kuin tarjoamamme asiointikokemus sekä myös palvelumme hintalaatusuhteen ylivertaisuus

Pyydä tarjous!

© Suomi Communications Oy | Y-tunnus: 1713769-5 | Upseerinkatu 3 A, 02600 Espoo