DDoS suojaus – Mikä on palvelunestohyökkäys?

SuomiCom tarjoaa nyt edelläkävijänä kaikkiin Pro -tason liittymiin DDoS -suojauksen

Mikä on palvelunestohyökkäys?

Distributed Denial-of-Service on verkko- tai palvelunestohyökkäys, jonka tarkoituksena on lamaannuttaa hyökkäyksen kohteen tietoliikenneverkko tai palvelu. Hajautettu palvelunestohyökkäys voi keskeyttää yrityksen elintärkeät toiminnot esimerkiksi estämällä pääsyn pilvipalveluihin, kuten taloushallinto-ohjelmistohin tai verkkokauppoihin.

Palvelunestohyökkäykset yleistyvät

Tähän mennessä suurimmat palvelunestohyökkäykset ovat olleet kooltaan muutamia teratavuja sekunnissa ja monimutkaisten hyökkäyksien määrä kasvaa vuosittain, joten hyökkäysten torjunnasta tulee lähes mahdotonta ilman operaattorin tukea.

Miten suojautua palvelunestohyökkäyksiltä?

Palvelunestohyökkäyksiä on perinteisesti yritetty mitigoida (lieventää) palomuureilla ja kuormantasaajilla. Näissä asiakkaan tilaan asennettavissa laitteissa on perinteisesti ollut myös DDoS -torjunta ominaisuuksia, mutta nämä keinot eivät enää riitä, kun yrityksen käytössä olevat tietoliikenneyhteydet tukitaan volumetrisellä DDoS -hyökkäyksellä. Asiakkaan laitteet eivät pysty hyökkäystä torjumaan, kun käytettävissä oleva tietoliikennekapasiteetti ylitetään.

Suojaudu DDoS -hyökkäyksiltä

SuomiCom DDoS -suoja

DDoS -hyökkäyksien torjunta operaattoritasolla on loogisin ja toimivin ratkaisu. SuomiCom tarjoaa Pro-tason liittymiin DDoS -suojauksen lisäpalveluna. Runkolaitteistomme suodattaa haitallisen DDoS -liikenteen normaalista liikenteestä ja suojaa tällä tavoin yritysasiakkaitamme verkkohyökkäyksien aiheuttamalta vahingolta.

SLA vertailu

SuomiComin yritysinternet laajakaistaliittymät sisältävät jo oletuksena markkinoiden kattavimman palvelulupauksen, jossa nettiliittymien korjausaikatavoite on kuusi tuntia. SuomiComin palvelulupaus pitää ja asiakas saa tarvittaessaan yhteyden verkkoasiantuntijaan, joka vastaa asiakkaan tyytyväisyydestä.

SuomiCom
99.8%
Muut laajakaistaoperaattorit
97.2%
96.5%
94.8%

Markkinoiden kattavin käytettävyysaika!

SuomiComilta palvelulupaus asiakkaan tarpeiden mukaan:
Nettiliittymän palvelutaso (SLA) on räätälöitävissä asiakkaan tarpeisiin sopiviksi.

Miksi asiakkaamme valitsevat meidät?​

SuomiCom lyhyesti

Ruuhkaton ja asiantunteva asiakaspalvelumme auttaa asiakkaitamme kaikissa eteen tulevissa kysymyksissä viipymättä
Alhainen latenssi mahdollistaa viiveettömän asioinnin pilvipalveluissa ja liittymien nopeuslupaus pitää.
Laadukkaan kotimaan liikenteen lisäksi asiakkaamme nauttivat suorista ja nopeista ulkomaanyhteyksistä
Joustava palvelumme takaa helpon asioinnin esim. nopeuden nostoissa, lisäpalveluissa ja toimipisteiden muutossa
Meille asiakastyytyväisuus on erittäin tärkeää, samoin kuin tarjoamamme asiointikokemus sekä myös palvelumme hintalaatusuhteen ylivertaisuus

Pyydä tarjous!

© Suomi Communications Oy | Y-tunnus: 1713769-5 | Upseerinkatu 3 A, 02600 Espoo