Laajakaistaliittymän päätelaite on vikavalvottu, joka tarkoittaa sitä, että SuomiCom ottaa yhteyttä nettiliittymän yhteyshenkilöön, mikäli nettiliittymä on valvontamme mukaan alhaalla.
Päätelaite toimitetaan siltaavassa (Bridging) tilassa, joten liittymiin suositellaan palomuurin asennusta. Nettiliittymiin on saatavilla lisäpalveluna virtuaalinen tai fyysinen Fortinet palomuuri.
Huomioithan laajakaistaliittymää hankkiessasi nettiliittymien eri palvelutasot. Suosittelemme korkean palvelutason valokuituliittymiä, mikäli yrityksesi liiketoiminta perustuu nettiyhteyden vakaaseen toimimiseen (esim. maksupäätteet). Yritysinternet yhteyden varmentaminen varayhteydellä takaa hyvin luotettavan vikasietoisen laajakaistayhteyden.
Vaikka valokuituverkkomme on alun perinkin suunniteltu kuluttamaan hyvin vähän sähköä, sen hallinnointiin ja reitityksiin tehdyillä muutoksilla on saavutettu merkittävää energian säästöä.
Yritysinternet laajakaistayhteyksien liikenne kulkee SuomiComin runkoverkossa tarjoten suorat reitit maailmalle ja näin ollen mahdollistaa alhaisen latenssin nettiliittymääsi. SuomiComin edustaa yli 10% osuutta Suomen runkosolmu FICIX:in nettiliikenteestä.
SuomiComin yritysinternet laajakaistaliittymät sisältävät jo oletuksena markkinoiden kattavimman palvelulupauksen, jossa nettiliittymien korjausaikatavoite on kuusi tuntia. SuomiComin palvelulupaus pitää ja asiakas saa tarvittaessaan yhteyden verkkoasiantuntijaan, joka vastaa asiakkaan tyytyväisyydestä.
© Suomi Communications Oy | Y-tunnus: 1713769-5 | Upseerinkatu 3 A, 02600 Espoo